Ziarah Jumaat

Menjenguk pelbagai blog (blogwalking ya?.. ), saya menemui banyak permata yang bertaburan. Terpulanglag pada kita pengembara ini untuk memanfaatkannya. Jadi, saya ambil peluang untuk mengikuti blog-blog tersebut. Di antaranya ialah Suatu Perjalanan dan Iman Cahaya Ketenangan.

Kalau nak dibanding dengan blog saya, terlalu jauh bezanya. Mungkin terlalu sedikit yang boleh dikongsi untuk memanfaatkan penziarah. Isshh... sayu pulak rasanya ya... Tapi, sekurang2 nya ziarah blog saya pada hari Jumaat ini mengetuk sedikit pintu hati saya untuk muhasabah diri setakat yang mampu.

Untuk rakan-rakan blog, sebarang teguran amat dialu2kan dan terima kasih kerana sudi berkongsi pengalaman anda yang berharga untuk dimanfaatkan bersama.

Comments

  1. blog iman cahaya ketenangan di miliki oleh saudara baru kita, Sakinah memang menyentuh perasaan bila membaca blog beliau.Betul menginsafkan kita sebagai seorang yang d lahirkan sebagai seorang islam

    ReplyDelete
  2. Yalah Mai.. Byk peluang untuk kita belajar darinya... Terpulang ngan dirik pun gik nak ambik peluang ya sik...

    ReplyDelete
  3. Assalmualikum ummu...

    terima kasih ziarah ke tratak akak , aduhai , akak pun masih kekurangan segala2nya..masih mencari dan cuba menambah ilmu yg sedikit ini , apa yg ada dpt ler kita berkongsi bersama..
    maaf , kerana dipenghujung waktu ni akak terbizi sedikit,InsyaAllah 4 Jun nnti akak dijadualkan keTanah Suci ,jadi akak abiskan masa untuk tambahkan ilmu utk kesana..
    salam ukhuwah dari akak

    ReplyDelete
  4. Kak Ummi: Selamat berangkat yeh.. Doakan kami dimurahkan rezeki untul menyusul... Salam ukhuwwah dan moga ada sedikit ilmu yang akak peroleh dari blog saya..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Koleksi Buku Motivasi HM Tuah Iskandar (Terpakai)

Sajak Dr Lim Swee Tin