Thursday, May 20, 2010

Kenderaan canggih

Ini le kereta pertama saya. Perodua Kancil. Saya beli selepas beberapa bulan kerja September 1998. 12 tahun dah pun tapi masih bergaya, kan... Sekarang dah jadi kereta angkat adik saya pulak. Cuba tengok betul2 kat sebelah Kancil tuh.



Dah tengok dah?.. Perasan tak ada dua lagi kenderaan mahal kat sebelah tu.


Ha.. tu lah basikal anak2 buah bertuah... Sampai makcik terpaksa parking kat tepi2 je.. Mari kita tengok jarak dekat pulak.


Inilah dia basikal2 nya... Cantik jer diaorang parking.. Mesti nenek yang susun ni supaya senang cucu2 dia ambik bila dah nak main nanti..

2 comments:

  1. lamak eh sik nangga perkarangan umah tok..bertahun rasa...hehehe...
    sapa empun ya? mus'ab ka?

    ReplyDelete
  2. sapa lagik... petang2 pakei sidak maryam juak jadi theme park sia sambil mek org bergerai,,, ya nenek rajin ngemas ya..
    ibunya pun sporting juak... tepi jak parking demi anak buah tersayangnya..

    ReplyDelete