Wednesday, May 12, 2010

Sophie's World

Saya cuba-cuba nak menambah ilmu sikit hari ni. Lama dah beli buku ni. Hubby beli buku ni dalam bahasa Melayu. Saya kata, ala bang, kalau saya baca buku dalam Bahasa Melayu nanti laju sangat, tak sempat nak hadam.

Saya pun beli lah buku dalam Bahasa Inggeris... Ada potongan 20% kat MPH hari tu. Nak hadam sangat, sekarang dah berbulan, takde nye nak bergerak membacanya... sebentar tadi baca satu muka surat... dah berhenti.. esok saya mula baca ulang lagi kat situ ... sebab... tak faham.. padan muka...

nanti saya cuba baca lagilah... Usaha tangga jaya...

No comments:

Post a Comment