Friday, May 14, 2010

Awad saya yang pertama

Betul ka saya buat nih?..

Okay.. saya nak buat ucapan terima kasih jap...

testing.. testing.... sound check...

Assalamualaikum warahmatullahi wa barakatuh.. Saya nak ucapkan terima kasih untuk Blogger Mys yang sudi mengiktiraf hasil kerja saya yang masih mentah ni... Semoga maju jaya dan diharap anugerah ini akan menjadi penggerak kepada saya untuk lebih maju lagi dalam industri blog ini.. Chewahh... gaya-gaya menang anugerah ABPBH la pulak.

Seterusnya apa saya perlu buat yek... jap.. tengok blog Mys jap.. err.. err.. err..

1. Thank and link the person that gave you the award...... ---->>> done

2. Pass the award to 15 bloggers you've recently discovered & think are fantastic.... ---->>> hhmm... saya belum ada ramai kawan duni blog lah.. buat kemudian boleh?.. Nanti dah ada saya buat entri lain...

Then...,

3. Contact said blogs and let them know they've won the award.---->>>> seperti 2 di atas..

4. State 7 things about yourself... hhmmmm ..------>>>>

  1. saya suka buat menda pelik2...
  2. saya ada anak 3, semua perempuan dan comel2 belaka..
  3. Kereta pertama saya adalah kancil... dah 12 tahun umur dia.. sekarang jadi keta angkat adik saya.
  4. saya ni kuat main game... sabar je lah hubby ku..
  5. tiap2 tahun saya buat sendiri baju raya anak2 dan suami.. kesian suami saya terpaksa pakai baju yang saya buat... amatur lagi ni...
  6. saya masih dalam proses belajar alam perkahwinan walau 1 jun nih genap sepuluh tahun saya kawin..
  7. saya nak belajar buat semua menda, nak belajar buat cupcake , nak belajar buat baju anak yang cumel2 tu, nak belajar buat sate... bla.. bla.. bla.. boleh tak?..
dah.... cukup lah ya.. nanti saya carik pemenang award yang seterusnya... Terima kasih...

1 comment: