Sibuk sikit

Dah dua hari saya sibuk sikit. Pejabat saya jadi hos pesta sukan kelab kakitangan jabatan seMalaysia.

Saya seperti biasa, dapat jawatan bendahari. Nak cerita pasal jadi bendahari ni rasanya sejak sekolah rendah kot. Tu yang dah besar pun kerja jaga hal ehwal duit orang.

Dua hari ni saya pergi ke tapak perkampungan pesta kat UiTM. Tolong budak2 pendaftaran pungut duit. Bukannya kontinjen belum bayar, tapi ada sesetengah tu buat perubahan saat akhir dan perlu tambah wang penyertaan.

Malam ni majlis perasmian tapi saya tak larat nak ikut. Letih pun ada, tapi sebenarnya kampus UiTM tu jauh sikit. Dalam 40 km dari kediaman saya. Tak pa lah kot. Boss dah tengok saya buat keje... :).. Bukan nak menunjuk2 tapi sekurang2nya walaupun saya tak join main tapi adalah sumbangan sedikit.

Maybe esok saya jenguk kejap game bowling sambil bawak anak2 pegi jalan. Dulu saya memang main bowling tapi sekarang terpaksa pencen sementara sebab operation waktu bersalin. Nanti2 kalau dah lama sikit boleh la saya kembali ke gelanggang.

Malam ni boleh la lepak and update blog...

Salam...

Comments

Popular posts from this blog

Koleksi Buku Motivasi HM Tuah Iskandar (Terpakai)

Sajak Dr Lim Swee Tin