Friday, June 18, 2010

Jualan Buku

Semalam saya terpandang iklan jualan buku Dawama semasa dalam perjalanan nak menghadiri mesyuarat.

Saya terus cakap kat suami. Apalagi, kami terus je "menyerang" Kedai Buku Dawama.

Di antara buku2 yang kami "sambar" ialah koleksi cetakan semula buku2 antologi cerpen penulis2 tersohor negara seperti Shahnon Ahmad, A Samad Said, Fatimah Busu dan lain2.

Selain dari tu kami ambil peluang menambah koleksi pelbagai buku2 lama terbitan DBP. Buku2 ni cari kat mana2 kedai buku pun tak keluar lagi dah. Kira dah masuk kategori buku jarang jumpa (rare item). Harganya pun dah murah sangat. Potongan 70% untuk buku2 terbitan tahun 2002 ke bawah.

Selepas lebih kurang sejam dalam kedai tu, kami berdua keluar dengan bangga bersama tiga plastik penuh buku2 pelbagai genre sebanyak lebih 50 buah.

Hmm... puas la makan buku lepas nih...

Salam..

No comments:

Post a Comment