Saspens

Saya sedang dalam mode saspens...

he he... Kenapa agaknya tu?..

Sebabnya saya baru jer beli cd maher zain dan mp4 al-qur'an digital online....

Saya saspens sebab ini merupakan kali pertama saya beli benda digital guna online... Macam mana agaknya produk tu nanti yek?..

Saspennnnnn..... Memang sentiasa le rerama cumel terbang melayang2 di perut saya sehingga lah tempahan saya tu sampai ke tangan saya dan dilihat kualiti barangnya..

Alamak.. Apa aku dah buat ni?......

Hiii!!!!...... Saspen!!!!!....

Comments

  1. Assalmualaikum..

    kenapa saspen plak tu? membeli di luar sedar ke?

    hehehe...

    ReplyDelete
  2. Alaikumsalam..
    Almaklum Mai, sik ndiat camni rupa barang ya... gelik2 nyawa tek, tapi teringin juak nak bisik menda ya...

    Kedong hubby baruk madah okay juak mun nak meli nak ya... tapi nya madah ipod di mph.. ya takut sik sama... Kelak mun dah sampei boleh share xperience situk...

    Ya Allah, tenangkan lah hati hamba Mu ini... Amin.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Koleksi Buku Motivasi HM Tuah Iskandar (Terpakai)

tahniah anak