Koleksi Buku Motivasi HM Tuah Iskandar (Terpakai)

Salam..

Suami saya memang minat sangat kat tulisan HM Tuah Iskandar ni... Setiap buku memang dia tak miss... Saya pulak memang tak baca buku motivasi ni.. Tapi novel dia saya baca...

Bila suami saya tengok saya buat jualan online, dia tawarkan buku- buku koleksi ni untuk sesiapa yang berminat untuk dapatkan dengan harga yang murah...


Buat Sampai Jadi- HM Tuah Iskandar


Jangan Tidak- Tidak - HM Tuah Iskandar


Membina Cinta Sayang- HM Tuah Iskandar


Nak Jadi- Jadi- HM Tuah Iskandar


Sendiri Mau Ingat- HM Tuah Iskandar


Setiap buku berharga RM5.00 dan kos penghantaran RM5.00 sahaja untuk setiap buku. Boleh juga disatukan dengan pembelian buku novel kanak2 terpakai. tapi kalau 3 buku, kos penghantaran RM10 sahaja.

Mintak maaf di atas mutu gambar kerana ia diambil oleh jurugambar amatur (Maryam)... :)

Ada Bagus Bagusss - HM Tuah Iskandar

Membina Peribadi Anggun- Hm Tuah Iskandar


Jangan Main- Main- HM Tuah Iskandar

Membina Personaliti Terbilang- HM Tuah Iskandar



Stefa Isle- HM Tuah Iskandar

Selamat menjamu mata....

Salam..

Comments

  1. buku2 dr. HM Tuah ni masih ada lagi ke??

    adnilsa_aslinda@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum K Ngah,

    Minta maaf banyak2. Buku2 ni dah takde. Tapi kalau berminat dengan buku2 tulisan Dr Daniel atau Dr MAZA, saya boleh uploadkan...

    Kalau nak maklumat lanjut boleh email saya di maryam.insyirah@gmail.com. Terima kasih.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

tahniah anak