Friday, October 8, 2010

Lapar

Satu2nya kedai makan (Melayu) kat bangunan tempat keje saya dah tutup.

Untuk yang kesekian kalinya..... Ni le yang paling saya tak sanggup nak terima.. Sekarang saya dah takde tempat makan... Laparnya... Bekal pizza telur goreng nasik yang kakak buat pagi tadi dah saya makan kol 10 tadi. Sekarang amat lapar.

Minum air sejuk je lah nampaknya ni.... ENtah bila pulak pengusaha baru nak bukak kedai tu.. (ada ke yang nak jual makanan kat situ)... Dah berapa orang dah tukar ganti sejak saya keje kat sini awal 2007 hari tu... Susah2 kang, saya pulak yang bukak kedai makan kat situ...

Lapar......

Lepak kat surau je lah sementara tunggu masuk waktu Zuhur...

Salam...

3 comments:

  1. Assalamualaikumm

    oo tedah..kmk pn tgh lapar juak tok..malas nak masak ..adeii

    ReplyDelete
  2. Dah kurang ikit dah.... Belik cuklat tek key nyam2.... sementara nak balit... :).. Dugaan... All Joy ada tapi lom rasa terdesak lagik ntok gi sia... Gik boleh nyambung nyawa.. :)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...burrpp...hehehe...

    ReplyDelete