Wednesday, October 27, 2010

Bersedia kah anda?.

Bersiar2 di kedai buku merupakan salah satu terapi untuk saya dan suami... Hobi ini jugaklah yang mendorong saya untuk bergiat dalam jualan buku online. Sekurang2nya, sekiranya ada tempahan, maka akan ada sebab untuk kami bersiar2 di kedai buku.

Dua tiga hari ni suami sibuk di pejabat. Saya pun lebih kurang... Jadi, balik kerja tadi selepas maghrib kami "kenyit2" untuk keluar sebentar buat terapi. Anak2 tinggal sebab malam tadi kami dah bawa sekeluarga untuk makan kat luar.

Ronda2 kat kedai buku, saya terjumpa sebuah buku yang saya rasakan menarik dan berbaloi untuk dibaca dan disimpan sebagai rujukan sepanjang masa.

Buku apa agaknya tu ya?


Ini dia buku yang saya maksudkan..


Kenapa saya katakan buku ini amat relevan untuk saya baca dan simpan untuk rujukan sepanjang masa?..

Saya cakap macam tu sebab saya rasa setiap masa kita patut menganggap bahawa kita berhadapan dengan hari2 akhir kematian... Setiap diri akan merasai mati.. Itu janji Allah swt di dalam Al-Qur'an..

Setelah menyelak isi di dalamnya, saya rasa ia jauh lebih bernilai dari harga buku tersebut dan saya rasa pembelian saya pada malam ini amat berbaloi. Nak tahu tak harganya?


Cuma RM8.00 sahaja. Sesiapa berminat, saya boleh tolong dapatkan dengan kos penghantaran RM5.00 sahaja. Jumlah keseluruhan hanya RM13.00 sahaja. Berbaloikan?..

Salam.

No comments:

Post a Comment