Tuesday, October 26, 2010

Koleksi Novel Kanak- Kanak Terpakai

Semalam saya janji nak buat review buku terbaru di pasaran. Tapi nampak gayanya buat kedai online pun macam buat kedai betul2 jugak.. Mesti ada cabaran... Sekarang Asiah asyik nak berkepit jer.. jadi saya tangguh kan dulu ya... Hari ni saya bukak citer lain dulu...

Nampaknya Fatihah pun berminat nak menyumbang untuk kedai ni.. Jadi malam tadi dia selongkar koleksi novel kanak- kanak yang dia dah habis baca untuk dipamerkan untuk jualan.

Buku- buku ni dianggap jualan clearing stock sebab suami nak cari ruang untuk buku2 baru yang belum dimasuk ke rak di rumah kami.


Setiap buku berharga RM5.oo dan kos penghantaranRM5.00 sahaja untuk setiap buku. Tiga buah buku pula kos penghantarannya RM10.00 sahaja.
Sila cuci mata ya.. Siapa cepat dia dapat ya... Setiap tajuk ada satu jer salinan... :).. Malam nanti saya upload lagi... Ni kita jamuan pembuka selera dulu...






Salam.....

5 comments:

  1. Assalmualaikum,,

    Gik kacak buku fatihah tok, m.yah...mun mbok cah dah kedak belacan dah upanya.Bukannya pande nak molah koleksi ko.Kinek tok jarang dah kmk meli buku ngan nya gik.Lagipun pande dahnya pinjam2 ngan kenkawannya,kadang bertukar buku sidaknya.
    Kadang2 layan buku-buku abahnya juak.Adeh!

    ReplyDelete
  2. Alaikumsalam Mai:

    Bukan sik tauk Fatihah ya.. Dalam kategori tuut... Barangnya ni boleh dikaco adik2nya... Lagikpun, nya baca cepat munnya suka... Jadi, sik sempat renyok buku ya.. Abahnya molah syarat, mun mauk buku baru, mesti habiskan dolok buku lamak.

    Bagus lah Mai. Mbok Cah mauk maca buku abahnya.. kurang kit nak ditanyak nya.. (ya kah?.. ) :)

    ReplyDelete
  3. Owhh...hehehe...mun mbiak sik tuutt susah juak m.yah..jadi sik sayang barang jenisnya.

    makin banyak nak ditanyak gik ada.Dah sik da bahan bacaan lain.Tapi kmk rela nya baca buku abah2 nya dari baca suratkhabar Metro.Ish..berita pelik2..nak sx18 pn ada.
    Kdg kmk pn heran mcm nie benda ya leh jd tajuk utama.Kempang ati juak cdak ya eh..

    ReplyDelete
  4. Menar juak Mai ho.. Kelak nak molah kajian kenak keruntuhan akhlak berleluasa... Sendiri mau ingat la... Mun mauk untung jak, kelak kita ndiat untung kah muflis di akhirat lak...

    ReplyDelete
  5. aok boleh polah kajian ya...media kinek semacam hampeh jak.Lelah2 kita didik anak2 kita bende nak bagus, senang2 jak sidak nak merusak.Mbok cah kinek tok, bahan2 bacaan nya kamek tapis juak la, tapi di sekolah susah juak nak madah.Kenak selalu berpesan2 jak la d umah.

    ReplyDelete