Tuesday, October 11, 2011

Rezeki Jangan Ditolak



Musuh jangan dicari....

Assalamualaikum wb...

Ada sapa nak bergaduh ka?..

Tak de lah...

Sebenarnya saya memang betul2 sedang lapar tapi alang2 nak pegi minum. Takut nanti dah tengahari terlalu kenyang pulak untuk makan bekal.

Sedang saya sibuk2 intai bekas makanan ringan kat atas meja (yang dah tinggal serdak), tiba2 seorang rakan kerja masuk bawa kotak yang ada gambar KFC.

Rupa2nya dia belanja sebab kontrak perkhidmatannya disambung untuk setahun lagi. Patut lah saya tengok dia dah ke hulu ke hilir kat pejabat dua tiga hari ni.

Alhamdulillah, seketul ayam memang cukup2 je untuk mengalas perut sehingga pukul satu nanti. Ke, kenyang sampai ke petang?... :)

Apa2 pun, saya nak mula dah ni...

Allahumma barik lana, fi ma razaktana, wa qina 'azabannar....

Ameen....

No comments:

Post a Comment