Alhamdulillah...

Assalamualaikum wb....



Nampaknya blog saya ni dah ok/ pulih sebab saya tak nampak pun amaran cacing lagi dah. Terima kasih Mys Dear Theraphy sebab beritahu perkembangan blog saya ni.

Memang sejak dari saya ambil keputusan lari membawa diri ke blog baru, saya  dah tak sanggup nak menjenguk blog ni. Rasa  sedih sangat sebab kalau blog ni hilang/ disekat terus hari tu, banyak rekod tulisan saya yang akan hilang begitu sahaja, terutama latih tubi sajak saya yang dikumpul sejak tiga tahun lalu.


Tu yang buat saya cepat- cepat pindahkan semuanya ke blog baru. Kalau blog ni dah okay, mungkin saya akan kembali ke sini dan jadikan blog lalgi satu sebagai backup. Kita tengok dulu ya... :)

Comments

  1. Alhamdulillah....blog kmk riya pun terjangkit kejap ngn malware pas melawat ctok riya m.yah.Sib baitlah..sementara jak nya molah hal.Mun dak, tinggal kenangan jak laa..adoh

    ReplyDelete
  2. Ya lah Mai.. Panik hamba.. :)..

    Yalah bagus juak pulaukan blog tuk sekejap hari ya. Ada mesej madah yang cacing ya datang dari thumbnail gambar blogroll blog yang m yah follow. Terus m yah unfollow blog ya, Blogroll pun dah sik makei thumbnail dah.

    Cukup2 lah sekali jak ngidap benda ya.. Mintak dijauhkan.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Koleksi Buku Motivasi HM Tuah Iskandar (Terpakai)

Sajak Dr Lim Swee Tin