Jiwa Merdeka


Saya pun tak pasti sama ada tajuk catatan ini relevan dengan catatan saya. :)... Sebenarnya saya sedang melalui hari2 akhir pembelajaran saya... Isnin hadapan merupakan hari penyerahan laporan projek akhir kepada pada pihak Uni. Pembentangan pula akan diadakan pada 9 Mei depan. Jadi, sebaik sahaja laporan dihantar, boleh dianggap dah murdika 99%... MURDIKA...
Jadi sekarang boleh lah saya membuat perancangan untuk pelbagai perkara yang telah ditangguh sepanjang dua tahun kebelakangan ini... Pertamanya, malam ni saya nak buang habuk kat pelbagai novel koleksi saya... Buku pertama yang telah terpilih untuk dibaca malam ni sambil jaga baby ialah Kumpulan Cerpen Zaharah Nawawi bertajuk Wangian Bukit Peranginan Terbitan DBP tahun 2001... Buku ni saya perolehi semasa Jualan Buku DBP 2008 yang lepas... Malam ni saya nak menikmati pelbagai cerita yang terdapat di dalamnya manakala perancangan-perancangan mega yang lain akan dilaksanakan selepas tempoh berpantang saya tamat awal bulan Mei nanti....

Comments

Popular posts from this blog

Koleksi Buku Motivasi HM Tuah Iskandar (Terpakai)

Sajak Dr Lim Swee Tin