Kembali...

Kerana menghargai sokongan sahabat untuk mengemaskini blog, saya akan cuba untuk mengemaskini blog secara konsisten.

Hmm... Nak tulis pasal apa yek? Banyak yang boleh ditulis sebenarnya. Saya boleh tulis pasal permainan di Facebook sebab sekarang saya selalu melayari laman sosial Facebook tu.

Saya juga boleh tulis pasal hobi terbaru saya iaitu membuat kek cawan. Minggu lepas merupakan kali pertama saya cuba untuk membakar kek selain dari kek coklat. Kok Coklat pun dah bertahun saya tak buat. Saya cuba cari resipi kek cawan kat internet dan terus cuba buat resipi tu sebelum semangat saya hilang... Kebetulan, minggu lepas merupakan ulangtahun pembantu rumah saya, jadi boleh cuba bakat dan pada masa yang sama jimat kos.. Hasilnya, memberangsangkan kerana; pertama, tak ada yang pergi klinik lepas tu dan kedua, semua kek cawan tu habis.

Rasanya cukuplah setakat ni dulu.. :).. Catatan yang seterusnya saya akan cuba muatnaik gambar hasil tangan saya tu.. Salam..

Comments

  1. Selamat kembali....semoga terus berblog..hehehe...

    p/s: kek cawan bila nak polah agik?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Koleksi Buku Motivasi HM Tuah Iskandar (Terpakai)

Sajak Dr Lim Swee Tin